Sunday, May 23, 2010

Circle Shawl koleksi si Comel SYARAH

To LOVE Somebody

Mencari jalan mencari CINTA seseorang. Adakah ia khusus atau penuh dengan peralihan. Di hadapan ada satu di dalam sejuta cabang, Lalu kita terhenti sejenak. Inikah yang dinamakan ranjau. Atau ujian dari yang MAHA ESA. Kini koleksi si comel SYARAH menemui pelanggan dan bakal pelanggan R.a.i.d.a.h.c.r.e.a.t.i.v.e. Himpunan shawl daripada fabric gorgette corak segar beserta padanan Bandana pelbagai warna menjadikan pemakai nampak feminin dengan ambitious yang tinggi.




item AH : available

CINTA adalah perasaan. Ia memerlukan masa untuk berkembang. Jika si dia adalah suratan, anda pasti tahu kedatangannya.



item AJ : available

Dengarkan. Ambil masa untuk MEMAHAMI fikiran, perhatian, kerisauan dan pandangan si DIA. Apakah makna hubungan jika tiada usaha untuk memahami sesama anda??


item AR : sold out


 "Jika tiada kamu disisi, aku lebih rela mati". Apa semua ini?? Satu lagi drama King/Queen menjelma. Jadilah kita sejujurnya. Be kind and light-Hearted


item AG : available


Masa anda berdua?? Jadikan ia suatu perhatian yang istimewa. Sensitif terhadap perasaan si Dia bukan suatu kesalahan
.



item AC : sold out

Percikan menyalakan CINTA tetapi usahalah yang membuatkannya terus terang bercahaya. Kongsi kegembiraan dan kesedihan bersama. Jika kejujuran mengikat dua hati bersama, kecurangan pula membuat retak selamanya.


Bagaimana??..bertemu pilihan hati. Luahkan pada kami sebelum ia disambar orang.

 Shawl SHJ : RM 15 sehelai
Bandana SHJ : RM 13 sehelai

PAKEL SHAWL + BANDANA : RM 25 sepasang(kos penghantaran ditanggung buyer sebanyak RM 3.50 keseluruh Malaysia tanpa mengira kuantiti)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.